Photobucket
nie boyfie eayfa . eayfa sayang dia sangat . dia manja sweets caring pluss gedik ouh . suka mengada2 dengan eayfa . hihi . eayfa sayang sangat kat dia doe . sumpah . i love you baby . forever . i'm yours ejad :)

Thursday, November 3, 2011

Hina lah aku selagi nafas kau belum berhenti .

3.nov
Bermula dgn bufday girl . Della . Aku suruh dia call Shahrizad shahman . Aku nak tengok sejauh mana kesetiaan dia . And okeyh Della on call dgn that boy . Ta sangka pula dia melayan . Membe aku sendiri babe . Apa semua nie ? Okeyh ni dpn mata aku , belakang aku ta tahu kan . Aku try weh terima kau alex afta kantoi banyak gila pic betine2 lain . Sexy semua kan . Aku sabar jad . Aku selalu ingatkan kau jangan hilangkan kepercayaan aku . And hari nie tu yang kau buad . Whole day aku gaduh dgn insan yang paling aku sayang . Susah sangat ke nak dgr ckp aku . Aku just ta suka kau keluar malam . Ta suka kau lpk snooker but tu yang rajin kau buad . Yelaa siapa lah aku kan . Just gf kau separuh masa je .

3.nov ( 1 a.m )
Aku bagitahu dia yang aku nak break . Aku tak tahan weh . Sumpah . Kita jauh atleast kuatkan laa kepercayaan aku . And afta that sumpah aku tak percaya macam2 keluar dari mulut dia . Hina sangat ke aku kat mata kau selama nie jad ? Kenapa tak nak jujur dgn aku sebelum nie ? Macam2 kau hina aku kan and doakan yang bukan2 Utk spm aku . Takpe aku redha jad cz sejahat2 aku dan sehina aku , aku maseh igt Allah jad . Aku tahu dia selalu ada untuk ummatnya . Whole nite aku mengalirkan air mata untuk seorang insan yang tak pernah menghargai aku , seorang yang
menghina aku dan seorang yang sering mendoakan aku bukan2 . Yaa and now Allah dah bukak mata aku untuk menilai sejauh mana Allah terhadap ummatnya berbanding sayang seorang insan yang bernama Shahrizad shahman . Thanks tok segalanya . Halalkan makan minum aku .
I'm sick of diz . My spm around the corner . But aku tahu Allah sentiasa ada . Aku redha and thanks pernah wat aku bahagia walaupun sementara ...